Jak nadać uprawnienia istniejącemu użytkownikowi do aktywnej usługi Symfonia ePłace w Administracji Chmurowej
Krok 1: Jako Administrator zaloguj się za pomocą Symfonia ID do aplikacji Administracja Chmurowa/Użytkownicy: https://app.symfonia.pl/admin/modules/users
Krok 2: Wybierz organizację z listy rozwijalnej, która znajduje się w prawym górnym rogu obok awatara.
Krok 3: Gdy klikniesz Użytkownicy w menu po lewej stronie, wyświetli się lista wszystkich użytkowników.
Krok 4: Aby nadać uprawnienia, kliknij symbol ołówka obok imienia i nazwiska.
Krok 5: Wyświetli się formularz Edycji użytkownika. W polu Włączenie usługi ePłace z listy rozwijanej wybierz firmę, w której włączy się dostęp do Symfonia ePłace.
Wybrana firma musi być zgodna z parametrem Włączanie logowania w usługach.
Krok 6: Kliknij przycisk Zapisz.
Gotowe!