Jak nadać uprawnienia istniejącemu użytkownikowi do aktywnej usługi Symfonia ePłace w Portalu Użytkownika
Krok 1: Jako Administrator zaloguj się za pomocą Symfonia ID do aplikacji Portal Użytkownika lub skorzystaj z linku https://app.symfonia.pl/admin/modules/users
Krok 2: Jeśli posiadasz więcej niż jedno konto, kliknij symbol koła zębatego na górnym pasku, rozwiń menu i wybierz to konto, do którego chcesz dodać użytkownika.
Krok 3: Wybierz organizację z listy rozwijalnej, która znajduje się w prawym górnym rogu obok awatara.
Krok 4: W menu po lewej stronie rozwiń grupę Konto i kliknij Użytkownicy, wyświetli się lista wszystkich użytkowników.
Krok 5: Aby nadać uprawnienia, kliknij symbol ołówka w wierszu wybranego użytkownika.
Krok 6: Wyświetli się formularz Edycji użytkownika. W polu Dostęp do usługi ePłace z listy rozwijanej wybierz firmy, do których użytkownik będzie mieć dostęp w serwisie Symfonia ePłace.
Krok 7: Kliknij przycisk Zapisz.