Jak anulować rozwiązanie umowy o pracę z pracownikiem
Aby anulować rozwiązanie umowy o pracę z pracownikiem, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Krok 1: Zaloguj się do Symfonii ePłace, a następnie na stronie startowej wybierz moduł Pracownicy.
Krok 2: Kliknij w nazwisko i imię pracownika, a następnie wybierz zakładkę Umowy.
Krok 3: Przejdź na ostatni rekord umowy, która została rozwiązana i kliknij w czerwony symbol przekreślonej walizki.
Krok 4: Pojawi się komunikat o anulowaniu rozwiązania umowy - wybierz TAK.
Krok 5: Po anulowaniu rozwiązania status umowy zmienia się na Bieżąca, a pracownik staje się aktywny.
Ważne! |
Anulować można tylko rozwiązaną umowę, dla miesiąca, do którego lista płac nie została jeszcze zamknięta.
Nieobecności/nadgodziny usunięte przy rozwiązaniu umowy nie zostaną przywrócone. Należy je ponownie wprowadzić do aplikacji. |