Jak dodać umowę zlecenie
Krok 1: Dodaj podstawowe dane pracownika – zgodnie z instrukcją Jak dodać pracownika i edytować jego dane.
Ważne! |
|
Krok 2: Z menu głównego wybierz zakładkę Pracownicy, a następnie kliknij w pole z nazwiskiem i imieniem pracownika.
Krok 3: Aby dodać umowę zlecenie:
-
Przejdź na zakładkę Umowy w profilu pracownika, następnie z menu bocznego wybierz Umowy zlecenie i kliknij w przycisk Dodaj umowę zlecenie.
lub
- Rozwiń symbol trzech kropek na końcu wiersza przy imieniu i nazwisku pracownika, wybierz Umowy, następnie w menu bocznym przejdź na Umowy zlecenie i kliknij w przycisk Dodaj umowę zlecenie.
Krok 4: Otworzy się okno z warunkami zatrudnienia i wynagrodzeniem. Uzupełnij dane:
- Warunki zatrudnienia:
– Rodzaj umowy: obecnie dostępna jest umowa zlecenie,
– Numer umowy,
– Przedmiot umowy (opcjonalnie),
– Data zawarcia umowy,
– Data rozpoczęcia pracy,
– Data zakończenia pracy. - Wynagrodzenie:
– Stawka wynagrodzenia: do wyboru miesięczna lub godzinowa,
– Kwota brutto.
Krok 5: Kliknij przycisk Zapisz.
Ważne! |
|